قبل از دیدن تصاویر زیر به سایت های زیبای زیر نیز سری بزنید
www.takcarpet.blogfa.com www.takcarpet.ir
روی یکی از سایت های بالا دیدن نمایید تا زیباترین و نفیس ترین کالا را جهت دکوراسیون خانه ببینید
بامو مشخصات فنی این خودرو را منتشر نکرده اما گفته که قادر خواهد بود زیر 4 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد و به سقف سرعت 200 کیلومتر در ساعت برسد. محدوده حرکتی i ویژن دینامیک نیز حدود 600 کیلومتر اعلام شده است.
همانند مدل مفهومی X7 iPerformance، این خودرو نیز دارای جلوپنجره بزرگی است اما با توجه به تمام الکتریکی بودن، خودرو نیازی به خنک کردن نداشته و یک بخش تزئینی است.
در بخش جلویی شاهد چراغهای LED نازک و سپری هستیم که مجاری خنککننده واضحی برای ترمزها دارد. این خودرو همانند اکثر کانسپت های امروزی دارای دوربینهایی بجای آینههای جانبی مرسوم بوده و رینگهای آئرودینامیک نیز برای ایجاد حداکثر برد نصب شدهاند.
عضو هیئتمدیره بامو درباره این خودرو و جایگاه آن بین محصولات شرکت میگوید:اینجا برای اولین راهحلهای جدید و کانسپت های آینده به واقعیت پیوستهاند؛ اما بامو i به عنوان پیشتاز خلاقیت برای دیگر برندهای ما عمل میکند. خودروی i ویژن دینامیک به ما اجازه میدهد تا ظاهر خودروی آینده بامو را همینالان نشان دهیم؛ و بامو استعداد خود برای تبدیل کانسپت ها به واقعیت را در طول تاریخ خود نشان داده است.
قبل از دیدن تصاویر زیر به سایت های زیبای زیر نیز سری بزنید
www.takcarpet.blogfa.com www.takcarpet.ir
روی یکی از سایت های بالا دیدن نمایید تا زیباترین و نفیس ترین کالا را جهت دکوراسیون خانه ببینید
در کشور ژاپن بر خلاف ایران جغد نماد سعادت و خوشبختی است؛ شرکت ژاپنی ASPARK بر آن شده تا نام ابرخودروی الکتریکی خود را که مدعی سریعترین پیشرانه الکتریکی شتاب دهنده دنیاست، Aspark Owl (Owl به معنای جغد) نام گذاری نماید.
ماسامیشی یوشیدا کارآفرین مشهور ژاپنی در حوزه علوم و فناوری با همکاری شرکت تولیدکننده تجهیزات اتومبیلهای مسابقهای و دریفت IKEYA FORMULA، این ابرخودروی 1000 اسبی را برای جدال با Rimac ابرخودروی الکتریکی کرواسیایی که در حال جاضر با شتاب 0 تا صد 2.5 ثانیه حائز مقام اول پرشتابترین خودرو بوده، به مصاف فرستاده است.
جغد 2 میلیون دلاری ژاپنی طبق ویدیویی که سازندگان آن چندی پیش در اینترنت منتشر کردهاند، از دو پیشرانه الکتریکی نصب شده در پشت سر راننده و یک سیستم چهارچرخ محرک به همراه سیستم دیفرانسیل هوشمند و شاسی سبک و مقاوم فیبر کربن بهره برده اما هنوز مشخصات دقیق پیشرانه آن منتشر نشده است و تنها به نمایش این خودرو در نمایشگاه خودروی فرانکفورت بسنده شده است.
قبل از دیدن تصاویر زیر به سایت های زیبای زیر نیز سری بزنید
www.takcarpet.blogfa.com www.takcarpet.ir
روی یکی از سایت های بالا دیدن نمایید تا زیباترین و نفیس ترین کالا را جهت دکوراسیون خانه ببینید
اصلاحیه آییننامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرفکنندگان خودرو مصوب هیات دولت بوده و ابتدای سال گذشته (۱۳۹۵) از سوی معاون اول رییسجمهوری برای اجرا به وزارت صنعت، معدن و تجارت و تمام شرکتهای خودروساز و واردکننده خودرو ابلاغ شده است.
در بخشی از این قانون تصریح شده که خودروسازان و واردکنندگان خودرو موظفند در صورتیکه خودروی عرضه شده از سوی آنها در دوره گارانتی (تضمین) معیوب شده و رفع عیب آن بیش از دو روز کاری یا زمان استاندارد تعمیرات مربوطه به طول انجامد تا زمان تعمیر و رفع عیب، خودروی مشابه جایگزین در اختیار مشتری قرار دهند.
در این زمینه در ماده ۱۷ این قانون تاکید شده است:" عرضهکننده خودرو موظف است چنانچه رفع عیب خودرو در دوره تضمین که ناشی از خسارت حاصل از حادثه یا تصادف نباشد، بیش از دو روز کاری یا زمان استاندارد تعمیرات تایید شده، به طول انجامد، به تامین خودروی مشابه جایگزین در طول مدت تعمیرات و در صورت عدم امکان، پرداخت خسارت حق توقف خودرو اقدام کند".
این صراحت قانونی در حالی است که خودروسازان و واردکنندگان خودرو نه تنها الزام قانونی ارائه خودروی جایگزین را رعایت نمیکنند بلکه از اجرای جایگزین این قانون که همان پرداخت خسارت خواب (توقف) خودرو در تعمیرگاه است نیز خودداری میکنند.
تخلف خودروسازان و واردکنندگان خودرو از این الزام قانونی در حالی است که ارائه خودروی جایگزین در زمان خرابی و رفع عیب خودروی تحت گارانتی، یکی از خدمات بدیهی و اولیهای است که خودروساازن بینالمللی به مشتریان خود ارائه میدهند.
قبل از دیدن تصاویر زیر به سایت های زیبای زیر نیز سری بزنید
www.takcarpet.blogfa.com www.takcarpet.ir
روی یکی از سایت های بالا دیدن نمایید تا زیباترین و نفیس ترین کالا را جهت دکوراسیون خانه ببینید
به گزارش دنیای خودرو ، قرارداد ایرانخودرو و داتسون ژاپن (از زیرمجموعههای نیسان) تا پایان سال جاری نهایی میشود.
هاشم یکه زارع مدیرعامل ایرانخودرو، با اعلام این خبر گفت: تا چند ماه دیگر با داتسون ژاپن وارد مرحله قرارداد میشویم.
داتسون Go ؛ ماحصل همکاری ایرانخودرو و داتسون ژاپن در ایران
وی تاکید کرد: در قراردادهای جدید که با شرکای خارجی از جمله پژو امضا شده است، موارد زیادی را پیشبینی کردهایم. یکی از آنها این است که پژو باید در زمینه انتقال تکنولوژی و ارتقای دانش قطعهسازان داخلی مشارکت کند تا داخلیسازی محصولات مشترک به 70درصد برسد.
یکه زارع با اشاره به فعالیت مرکز تحقیقات ایرانخودرو در زمینه تولید خودروهای هیبرید و الکتریکی گفت: اگرچه قیمت تمامشده دنای الکتریکی امروز ٨٠ تا ٩٠ میلیون تومان خواهد بود و گران تر از نمونه بنزینی است ولی تیراژ بالای تولید آن در آینده میتواند قیمت تمامشده را پایین آورد.